close
متخصص ارتودنسی
انتقاد وزیر آموزش و پرورش از تدریس دوساعته کتاب تفکر

دنیای سینماوتئاتر/اخبار فرهنگی و هنری

http://www.arnikatheater.ir/

انتقاد وزیر آموزش و پرورش از تدریس دوساعته کتاب تفکر

وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از تدریس دوساعته کتاب تفکر گفت: دانش آموز در ۳۶ ساعت هفته باید تفکر کند و هیچ جای دنیا تفکر را دو ساعته نمی‌آموزند. به گزارش سایت دنیای سینماوتئاتر، فخرالدین دانش آشتیانی در نخستین نشست عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی با اشاره به شعار سال۹۶ گفت: اعتقاد دارم تا زمانی که نظام آموزشی را درست نکنیم تولید و اشتغال نداریم. وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله در تولید و اشتغال، امنیت و بها دادن به سرمایه انسانی است، به ضرورت نیروی کارآمد اشاره کرد و گفت: اگر در نظام تعلیم و تربیت،…

وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از تدریس دوساعته کتاب تفکر گفت: دانش آموز در ۳۶ ساعت هفته باید تفکر کند و هیچ جای دنیا تفکر را دو ساعته نمی‌آموزند. به گزارش سایت دنیای سینماوتئاتر، فخرالدین دانش آشتیانی در نخستین نشست عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی با اشاره به شعار سال۹۶ گفت: اعتقاد دارم تا زمانی که نظام آموزشی را درست نکنیم تولید و اشتغال نداریم. وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله در تولید و اشتغال، امنیت و بها دادن به سرمایه انسانی است، به ضرورت نیروی کارآمد اشاره کرد و گفت: اگر در نظام تعلیم و تربیت،…

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
 انتقاد وزیر آموزش و پرورش از تدریس دوساعته کتاب تفکر
خلاصه داستان : وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از تدریس دوساعته کتاب تفکر گفت: دانش آموز در ۳۶ ساعت هفته باید تفکر کند و هیچ جای دنیا تفکر را دو ساعته نمی‌آموزند.

به گزارش سایت دنیای سینماوتئاتر، فخرالدین دانش آشتیانی در نخستین نشست عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی با اشاره به شعار سال۹۶ گفت: اعتقاد دارم تا زمانی که نظام آموزشی را درست نکنیم تولید و اشتغال نداریم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله در تولید و اشتغال، امنیت و بها دادن به سرمایه انسانی است، به ضرورت نیروی کارآمد اشاره کرد و گفت: اگر در نظام تعلیم و تربیت، مهارت به دانش آموزان آموزش دهیم نیروی کارآمد در مقطع دیپلم خواهیم داشت و به راحتی وارد بازار کار می‌شوند.

دانش آشتیانی تأکید کرد: در هیچ جای دنیا نمی‌بینیم که راجع به تفکر یک کتاب دو ساعته برای تدریس داشته باشند باید ۳۶ ساعت هفته را دانش آموز تفکر کند.

وی ادامه داد: دانش آموز با استفاده از مهارت تفکر و خرد جمعی می‌تواند پس از فارغ‌التحصیلی برای ایجاد شغل خود تفکر کند. اگر آدم متفکری نباشد همیشه به دنبال کپی سازی است و هیچ ایده‌ای ندارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در تولید یکی از مسائل مهم قدرت ریسک پذیری است گفت: این مهارت را دانش‌آموز باید از کجا یاد بگیرد؟ معلم و مدرسه نقش کلیدی در انتقال مهارت دارند. حجم کتاب‌های درسی و مطالب باید طوری باشد که معلم بتواند به بهانه موضوعات کتاب درسی این مهارت‌ها را نیز به دانش آموزان یاد دهد.

وی تأکید کرد: مهم‌تر از جدول ضرب مهارت‌هایی است که دانش آموز باید از کتاب درس یاد بگیرد اشتباه است که فکر می‌کنیم باید در آموزش‌های بیرون مهارت بیاموزند.

دانش آشتیانی تأکید کرد: نظام تعلیم و تربیت در تولید و اشتغال سهیم است چرا که می‌تواند در درازمدت سیستمی را طراحی کند که در تولید و اشتغال نقش ایفا کند.


توضیحات / دانلود گزارش کد : 770

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان